5 תשובות
גם אני חשבתי ככה. עד שהוא נפטר בפתאומיות ועכשיו אני כל כך מצטערת וכל כך מתגעגעת
אנונימית
שואל השאלה:
אני רק מתפללת לאלוהים שהוא ימות
אני רק מתפללת לאלוהים שהוא ימות
נסיכה ממליצה לך להרגע כזה ולחשוב על יותר מאוחר מבינה לגמרי את התחושות שלך אבל כנראה עכשיו את פגועה ואת יכולה להתחרט המשך יום נפלא
שואל השאלה:
אני לא יכולה כבר כל יום זה ככה כל יום וגם אחים שלי יש לו את הבן המועדף וכל השאר שם עלינו זין
אני לא יכולה כבר כל יום זה ככה כל יום וגם אחים שלי יש לו את הבן המועדף וכל השאר שם עלינו זין
אני מבינה אותך לגמרי גם לי יש אבא כזה
ואת האמת אני מאוד מבינה אותך כי גם לי היה את הדיבור הזה וגם אמרתי בול אחד לאחד את מה שכתבת פה הרגע מרגיש כאילו אני חוזרת אחריה בזמן למילים שלי חח
בקיצור התשובה אני לגמרי מבינה אותך וגם אבא שלי קללן ומתעצבן מכול דבר קטן ועצבני
אבל אז אחרי זה הבנתי שלא שווה לי לעשות את זה כי אחרי הכול הוא זה שהיה לרוב לצידי הוא הראשון שרץ להגן עליי כשחוויתי חרם הוא היה מוכן לשבור את העצמות למישהו שיעז אפילו לגעת בי באצבע הוא אף פעם לא התקמצן עליי והביא לי כסף לבד ומתנות וכול דבר שרציתי אפילו מבלי שביקשתי הוא אפילו מצידו הייתי באה לו משום מקום מבקשת 400 ש"ח הוא היה נותן לי בכיף ואפילו לא שואל בשביל מה ולא מביא שקל פחות
הוא זה שגם אם אתקשר אליו ואעיר אותו ב 00:00 בלילה בשביל שיבוא לאסוף אותי מאיזה מקום כי נשארתי לבד ואני מפחדת הוא יצא מהבית וינסע ולא משנה כמה זמן נסיעה זה יקח לו ואפילו אם היה בחלום ה 20
גם עכשיו כשאני בת 18 כבר והוא לא חייב לי כלום כי אני טכנית כבר אחראית על עצמי והוא להפך עדיין קנה לי מגפיים ולא התקמצן והוציא איזה 300 ש"ח כי ידע שאני רוצה וצריכה הוא פשוט לקח אותי לקניון ואמר לי תבחרי מה שאת רוצה
ועכשיו שלא תביני לא נכון אני בסוף התחרטתי לנתק קשר לא בגלל שהוא קונה לי דברים ובגלל הכסף פשוט ראיתי מעבר לכול השליליות את החיוביות ותאמיני לי שזה יותר שוקל מאשר השליליות
אני נשבעת לך שבדיוק כמוך לפני שנה דיברתי אפילו רבתי איתו בטלפון ואמרתי לנתק קשר צרחתי עליו בטלפון את כול מה שישב לי על הלב כול מה שהיה לי בראש אבל בסוף ביקשתי סליחה וחזרתי להיות איתו בקשר אחרי שבוע שלא דיברנו וזה בגלל שהבנתי שהוא כן אוהב אותי הוא פשוט לא יודע להביע את זה אחרת הוא כן אכפת לו ממני פשוט זה האופי שלו ואין מה לעשות כול בן אדם יש לו את הדפקה שלו לא אומרת שזה בסדר אבל זה כבר מאוחר לתקן את זה למרות שבתקופה האחרונה אני שמה לב שהוא מתחיל להשתנות בהתנהגות וביחס שלו טיפה ולהיות יותר רגוע יכול להיות שהבין את הטעות אחרי שירותי עליו בטלפון (ובבקשה אל תנסי את זה תאמיני לי שכמה שאת חושבת שהוא שונא אותך מבפנים הוא אוהב אותך זה יכאיב לו מאוד אם תגידי לו דברים כאלה)
אבא מרגיש הכול
אז בבקשה תחשבי על כול היתרונות שיש בו מעבר לחסרונות באמת שאת תביני שהוא לא רק קצת פסיכי ועצבני הוא גם אוהב ואכפתי באמת
אל תמהרי לעשות דברים
אלה אם יש התעללות והוא מכה אותך זה כבר עניין אחר אבל אם זה רק כמו שפירטת פה באמת אל תמהרי לנתק קשר תחכי קצת עם זה
אני יכולה להגיד לך שתוך שנה הבנתי המון דברים בגיל 17 לפני שנה בול דיברתי כמוך וקרה הריב הענקי שפוצץ המון דברים ואחרי גיל 18 באמת התבגרתי השתנתי ושיניתי את הגישה הבנתי שהוא לא בן אדם רע הוא לא אבא בדיוק ירא כמו שחשבתי הוא פשוט עם פטיל קצר זה הכול אבל הוא כן אוהב כן אכפת לו
אז בבקשה מהניסיון האישי שלי באמת אל תמהרי תחכי עוד קצת ותחשבי על זה לעומק
סליחה על המגילה
ואת האמת אני מאוד מבינה אותך כי גם לי היה את הדיבור הזה וגם אמרתי בול אחד לאחד את מה שכתבת פה הרגע מרגיש כאילו אני חוזרת אחריה בזמן למילים שלי חח
בקיצור התשובה אני לגמרי מבינה אותך וגם אבא שלי קללן ומתעצבן מכול דבר קטן ועצבני
אבל אז אחרי זה הבנתי שלא שווה לי לעשות את זה כי אחרי הכול הוא זה שהיה לרוב לצידי הוא הראשון שרץ להגן עליי כשחוויתי חרם הוא היה מוכן לשבור את העצמות למישהו שיעז אפילו לגעת בי באצבע הוא אף פעם לא התקמצן עליי והביא לי כסף לבד ומתנות וכול דבר שרציתי אפילו מבלי שביקשתי הוא אפילו מצידו הייתי באה לו משום מקום מבקשת 400 ש"ח הוא היה נותן לי בכיף ואפילו לא שואל בשביל מה ולא מביא שקל פחות
הוא זה שגם אם אתקשר אליו ואעיר אותו ב 00:00 בלילה בשביל שיבוא לאסוף אותי מאיזה מקום כי נשארתי לבד ואני מפחדת הוא יצא מהבית וינסע ולא משנה כמה זמן נסיעה זה יקח לו ואפילו אם היה בחלום ה 20
גם עכשיו כשאני בת 18 כבר והוא לא חייב לי כלום כי אני טכנית כבר אחראית על עצמי והוא להפך עדיין קנה לי מגפיים ולא התקמצן והוציא איזה 300 ש"ח כי ידע שאני רוצה וצריכה הוא פשוט לקח אותי לקניון ואמר לי תבחרי מה שאת רוצה
ועכשיו שלא תביני לא נכון אני בסוף התחרטתי לנתק קשר לא בגלל שהוא קונה לי דברים ובגלל הכסף פשוט ראיתי מעבר לכול השליליות את החיוביות ותאמיני לי שזה יותר שוקל מאשר השליליות
אני נשבעת לך שבדיוק כמוך לפני שנה דיברתי אפילו רבתי איתו בטלפון ואמרתי לנתק קשר צרחתי עליו בטלפון את כול מה שישב לי על הלב כול מה שהיה לי בראש אבל בסוף ביקשתי סליחה וחזרתי להיות איתו בקשר אחרי שבוע שלא דיברנו וזה בגלל שהבנתי שהוא כן אוהב אותי הוא פשוט לא יודע להביע את זה אחרת הוא כן אכפת לו ממני פשוט זה האופי שלו ואין מה לעשות כול בן אדם יש לו את הדפקה שלו לא אומרת שזה בסדר אבל זה כבר מאוחר לתקן את זה למרות שבתקופה האחרונה אני שמה לב שהוא מתחיל להשתנות בהתנהגות וביחס שלו טיפה ולהיות יותר רגוע יכול להיות שהבין את הטעות אחרי שירותי עליו בטלפון (ובבקשה אל תנסי את זה תאמיני לי שכמה שאת חושבת שהוא שונא אותך מבפנים הוא אוהב אותך זה יכאיב לו מאוד אם תגידי לו דברים כאלה)
אבא מרגיש הכול
אז בבקשה תחשבי על כול היתרונות שיש בו מעבר לחסרונות באמת שאת תביני שהוא לא רק קצת פסיכי ועצבני הוא גם אוהב ואכפתי באמת
אל תמהרי לעשות דברים
אלה אם יש התעללות והוא מכה אותך זה כבר עניין אחר אבל אם זה רק כמו שפירטת פה באמת אל תמהרי לנתק קשר תחכי קצת עם זה
אני יכולה להגיד לך שתוך שנה הבנתי המון דברים בגיל 17 לפני שנה בול דיברתי כמוך וקרה הריב הענקי שפוצץ המון דברים ואחרי גיל 18 באמת התבגרתי השתנתי ושיניתי את הגישה הבנתי שהוא לא בן אדם רע הוא לא אבא בדיוק ירא כמו שחשבתי הוא פשוט עם פטיל קצר זה הכול אבל הוא כן אוהב כן אכפת לו
אז בבקשה מהניסיון האישי שלי באמת אל תמהרי תחכי עוד קצת ותחשבי על זה לעומק
סליחה על המגילה
באותו הנושא: