4 תשובות
האינטרנט כמעט של כולנו כבר על סיב אופטי... אבל בפרטנר ובאנלימיטד הוא רק אופטי. בהוט ובבזק רק חלק ממנו אופטי...
אבל כן, בסיב אופטי האינטרנט מהיר יותר, אבל לא בכל החברות בכל המקומות הוא גם יציב יותר.
שואל השאלה:
יש לי אינטרנט רגיל כאילו תשתית של הוט הציעו לנו לחדש לאופטי
אז כדאי לעשות? זה באמת שינוי?
כי האינטרנט שלנו עכשיו על הפנים (יודעת שזה כם תלוי באזור מגורים) ואם כן אז איזה חברה עדיף?
אנונימית
תראי, אני בהוט ואני על 200 מגה ורוב הזמן הוא עובד לי מעולה.
אני יכול להגיד לך שאצל אח שלי הייתה לו תקופה שהוא היה עם שתי חברות סיב אופטי, גם פרטנר וגם אנלימיטד, בשתיהן הוא היה על 1gb, ובאנלימיטד המהירות הייתה קצת יותר גבוהה אמנם אבל הרבה הרבה פחות יציבה, הרבה ניתוקים קטנים מציקים כאלה... אז הוא ספציפית נשאר בפרטנר.
אני אם יש משהו שלמדתי על תשתיות, זה שתמיד היכן שאת גרה לא יפעלו כולן בצורה טובה חלקה. צריך פשוט לנסות. אם לא הולך עם חברה אחת, פשוט לעבור לאחת אחרת.
אבל תבדקי מחירים דרך סלקום ודרך פרטנר ודרך חברת אנלימיטד, כרגע הן מציעות סיב אופטי ומהירות 1gb. להוט יש 500mb אבל אני לא בטוח שגם ללקוחות פרטיים. אם יש לך עוד שאלות תשלחי לי הודעה ❤
שואל השאלה:
תודה רבה רבה ❤❤
אנונימית