22 תשובות
ללכת מהר לבית חולים שיבדקו את זה, זה יכול להיות עובר או אולי גידול, מה שבטוח זה שזה לא תקין לכן כדאי ללכת לבדוק את זה
היי, יכול להיות שהיא לחוצה בגלל משהו שעומד לקרות או בגלל משהו בעבודה או כדומה, אני ממליץ לך ללכת איתה לבית חולים לבדוק את זה או אפילו רק להתקשר אליהם ולראות מה הם יגידו
שואל השאלה:
היא אומרת שאם היא תלך ישר ישלחו אותה לבית חולים ושהיא לא רוצה מה לעשות??אני מנסה לשכנע אותה ללכת אבל היא אמא שלי זה לא שאני יכולה לקחת אותה באוטו
מה לעשות
היא אומרת שאם היא תלך ישר ישלחו אותה לבית חולים ושהיא לא רוצה מה לעשות??אני מנסה לשכנע אותה ללכת אבל היא אמא שלי זה לא שאני יכולה לקחת אותה באוטו
מה לעשות
אנונימית
אין משהו רע בבית חולים, רק עושים שם בדיקות
שואל השאלה:
מכירים תרופות ביתיות??מה יכול לעזור
מכירים תרופות ביתיות??מה יכול לעזור
אנונימית
שואל השאלה:
היא הלכה להתקלח בנתיים
היא הלכה להתקלח בנתיים
אנונימית
בתור התחלה תנשמי ותורידי את הלחץ, קשה לעבוד בלחץ, אחרי זה תנסי לדבר אליה בהיגיון ולהסביר לה שעדיף ללכת לבית חולים רגע מאשר חלילה שיקרה משהו
יש תרופות להורדת דופק אבל צריך מרשם והיא צריכה ללכת קודם לבית חולים כדי שיתנו לה את המרשם
הדפיקות לב מהירות מלוות בעוד משהו? תחושה רעה או משהו? שיעולים? כאב ראש סחרחורת?
שואל השאלה:
היא קצת השתעלה מקודם
ותמיד כןאב לה הראש
ואתמול היא התחסנה אבל לא חושבת שזה קשור רק לזה כי זה תמיד ככה בלי קשר לחיסון
היא קצת השתעלה מקודם
ותמיד כןאב לה הראש
ואתמול היא התחסנה אבל לא חושבת שזה קשור רק לזה כי זה תמיד ככה בלי קשר לחיסון
אנונימית
אין שום דבר רע בבית חולים, עדיף ללכת כמה שיותר מוקדם כי אם מגלים משהו מוקדם אז יותר קל לטפל בזה וקורה פחות נזק. ממליצה ללכת לבית חולים
שואל השאלה:
היא לא רוצה אני יודעת שאין בזה אבל שום דבר רע אבל אני לא יכולה להחליט בשבילה אבל אני מנסה
היא לא רוצה אני יודעת שאין בזה אבל שום דבר רע אבל אני לא יכולה להחליט בשבילה אבל אני מנסה
אנונימית
זה נשמע שהיא בלחץ או בחרדה
תנסי לשכנע אותה ולהסביר לה שזה רק יעזור לה ותקחי אותה לבית חולים, את יכולה אולי לדבר עם אבא שלך או אחים שלך אם יש שיעזרו לשכנע אותה?
תנסי לשכנע אותה ולהסביר לה שזה רק יעזור לה ותקחי אותה לבית חולים, את יכולה אולי לדבר עם אבא שלך או אחים שלך אם יש שיעזרו לשכנע אותה?
שואל השאלה:
אבא שלי גם אמר לה אבל היא לא רוצה
זה כבר מלא זמן ככה והיא אדישה היא לא מטפלת היא לוקחת כדורים אבל לא להורדת דופק
וכן היא בלחץ לדעתי כי יש לה מלא עבודה ותמיד מלחיצים אותה שיש הרבה עבודה ואני אומרת לה להתפטר אבל היא צריכה למצוא עבודה קלה יותר,לדעתי זה קשור לעבודה בעיקר
אבא שלי גם אמר לה אבל היא לא רוצה
זה כבר מלא זמן ככה והיא אדישה היא לא מטפלת היא לוקחת כדורים אבל לא להורדת דופק
וכן היא בלחץ לדעתי כי יש לה מלא עבודה ותמיד מלחיצים אותה שיש הרבה עבודה ואני אומרת לה להתפטר אבל היא צריכה למצוא עבודה קלה יותר,לדעתי זה קשור לעבודה בעיקר
אנונימית
תקשיבי, אני יודע שאת לחוצה במילא, אני עכשיו עושה את הקורס של מדא וזה לא נשמע סתם משהו אני ממש ממש ממליץ ללכת לבדוק וגם אם לא יהיה כלום זה עדיף
אני רק באמצע הקורס אז אני לא אומר לך בוודאות כלום זו רק דעתי
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם
אוקיי תודה לכולם
אנונימית
היא הסכימה?
שואל השאלה:
היא לא מקשיבה אבל ממשיכה אני ואחותי לשכנע אותה
היא לא מקשיבה אבל ממשיכה אני ואחותי לשכנע אותה
אנונימית
אוקיי מצוין, המון המון בהצלחה ואני מקווה שהיא תרגיש טוב:)
ואל תפעילו עליה יותר מידי לחץ כי היא כבר לחוצה
ואל תפעילו עליה יותר מידי לחץ כי היא כבר לחוצה
שואל השאלה:
כן כן ברור תודה רבה לך ובעזרת השם
כן כן ברור תודה רבה לך ובעזרת השם
אנונימית
שתלך לעשות בדיקת דם לבדוק שהכל תקין!! אם יקרה משהו את תתחרטי שלא לקחת אותה
באותו הנושא: