7 תשובות
חד משמעית לא נורמאלי אחותי, ואני הכי מבינה בעולם כי גם אני באותו מקום . את צריכה לבקש עזרה
האמת שאני פשוט אוכלת ואז מקיאה בכוונה כי אני מתחרטת ..
אבל פעם הייתי לא אוכלת כל היום ואז יום אחר כך נכנסת להתקף רעב מפגר ואוכלת מלא מלא מלא
ואז מקיאה בכוונה
שואל השאלה:
ביקשתי עזרה ואני מטופלת אצל דיאטנית אבל אני לא יודעת איך להגדיר איזה הפרעה ישלי
אנונימית
אי אפשר להגדיר הפרעה
אצל כל אחד זה משהו אחר
הפרעת אכילה, את מפחדת לאכול בשביל להשמין?
שואל השאלה:
כן, אני יודעת שיש לי הפרעת אכילה, ואני יודעת שהייתי אנורקסית שהפכה לבולמית. אבל אם עכשיו ישלי התקפי אכילה שכמה ימים אחריהם אני פשוט יכולה לאכול הרבה( לא כהתקף אכילה) ולא מקיאה אחריהם, מה זה אומר שיש לי?
אנונימית
שואל השאלה:
רק לעיתים רחוקות אני מקיאה אחריהם
אנונימית