2 תשובות
היא שואלת מה מפריע לך או ממה את מפחדת. תספרי לה כל מה שאת חושבת וכל מה שאת מרגישה.
הכל בסדר.
אני יודעת שזה קשה אבל הפסיכולוגית היא רוצה שיהיה לך טוב וגם אם יהיה לך קשה להגיד את זה יכול להיות שתעברי את זה בדרך אחרת
ואני בטוחה שיהיה בסדר עושים את זה בשבילך כדאי שיהיה לך טוב יותר
אם את רוצה את יכולה לפרוק בפרטי ואני תמיד שמחה לשמע ולעזור