תשובה אחת
אני גם לא ממש טובה בזה, אבל אני אנסה לעזור כמה שאני יכולה. זה לא קל ליצור קשרים עם אנשים חדשים, אבל אל תפחדי מזה.
במקרה הכי גרוע, לא ייצא מזה כלום. אבל גם אם לא תיגשי ותנסי, לא ייצא מזה כלום. אז עדיף לפחות לנסות ולדעת שעשית מה שיכולת.
את יכולה לחפש נושאי שיחה משותפים, להכיר דרך הלימודים, בהצלחה :)
במקרה הכי גרוע, לא ייצא מזה כלום. אבל גם אם לא תיגשי ותנסי, לא ייצא מזה כלום. אז עדיף לפחות לנסות ולדעת שעשית מה שיכולת.
את יכולה לחפש נושאי שיחה משותפים, להכיר דרך הלימודים, בהצלחה :)
באותו הנושא: