8 תשובות
לא.
מה אכפת לי
כן, הוא יותר טעים
לא יודע אני אוכל
בתכלס יש כאלה שנולדו כדי שיאכלו אותם עם כמה שזה עצוב
בסופו של דבר שינהם נלקחו מההורים בגיל קטן וחיו חיי סבל עד השחיטה אז כך או כך זה מוות.
כל בשר שתוכלי יהיה מריגה והגיל של החיה בזמן הריגה לא משנה שניהם עברו אותו דבר ואם כבר אז כבר חווה אפילו יותר סבל.
אנונימית
אותה אכזריות