7 תשובות
אני בכללי לא אוהבת את הסגנון
המחרוזת יותר משעממם
אנטיגונה מחזה מעולה, כנראה לא לימדו אותך טוב...
זה מעניין אבל היא ממש דיכאונית , אוי היא משווה את עצמה לאלה המעצבנת..
חכי שתלמדי את האדונית והרוכל זה פיפי בתחתונים
חכי שתלמדי את האדונית והרוכל זה פיפי בתחתונים
אוי איכ אנטיגונה,גם השירים של המקהלה באמצע שצריך לדעת לנתח,גועל נפש,מזל שסיימתי עם זה כבר
מה למה אני דווקא אוהבת את הסיפור הזה חחח זה היחידי שבאמת מעניין אותי
אצלנו לא צריך לנתח את השירים רק את הסיפור עצמו
אצלנו לא צריך לנתח את השירים רק את הסיפור עצמו
אני בכלל לא סובלת את המקצוע ספרות ורק מחכה כבר לסיים עם המקצוע הזה
באותו הנושא: