6 תשובות
זאת העונה האהובה עליי עכשיו
עונה אחת היחידה שהייתה טובה, השאר סתם משכו בכוח
עונה 2 עוד בסדר
היא ממש מעניינת אבל עם זה ממש מיותרת
ומוזרה
אנונימית
לא עפתי
מזעזעת ומעצבנת ברמות!!!!
פעם זא היתה סדרה שמראה את האמת הכי קרובה למציאות
עכשיו זה נהיה דמיוני ולא הגיוני בשום צורה ומשעמם בטירוף!
חיכיתי כל הזמן להתפתחות שתתן בום
אבל כמובן שבסוף הפכו אתזה לדרמה סוחטת דמעות כי זה תמיד עובד.