התחברות הרשמה

מה דעתכם על המנגינה שעשיתי - קישור מצורף

נחמד??
2 במרץ 2021, 18:07
מנגינהחוות דעת    
2 תשובות
לא רע (: יש לאן להשתפר אבל זה טוב להתחלה
אנונימי
שואל השאלה:
^ הלוואי חח השתמשתי בfl stuido
אנונימי
באותו הנושא:
מה דעתכם על המנגינה הזאת? לדעתי מדהים
מישהו מכיר את המנגינה הזאת? מה דעתכם עליה?
רק לדעתי צריך להחליף את המנגינה של האזעקה למנגינה פחות מלחיצה?
שלחתי לקראשית את הקאבר שעשיתי לשיר מסויים (את המנגינה של השיר) שאני הכנתי, ו..
מה דעתכם על המנגינה והנגינה שלו ?
מה דעתכם על המנגינה ?
מה דעתכם על המנגינה? (מנגינה ממש רגועה)
הרבה אמרו לי מכאן ובוואצאפ שהמנגינה שעשיתי יכלה להיות בסרט או משהו, זה נכון לדעתם?
מה דעתכם על המנגינה שיצרתי?
מה דעתכם על המנגינה הזו? (רוק/מטאל)
המנגינה הכי קריפית ששמעתי בחיים, מה דעתכם?