4 תשובות
לא
וואי זה אחת מהמנגינןת הכי מוכרות שישש
אנונימית
אבל אני ממש אוהבת את זה
אנונימית
מה???
זה שיר הפתיחה של "תיקים באפלה"!
זאת מנגינה טובה!
היא מסתורית, אבל לא קריפית.
זה שיר הפתיחה של "תיקים באפלה"!
זאת מנגינה טובה!
היא מסתורית, אבל לא קריפית.
באותו הנושא: