5 תשובות
לא
לא יפה ולא לא יפה
לא
לפי דעתי לא
וגם מתפחת ראש לא..
פחות מתחברת ((;
אבל שכל אחד ילבש וישים מה שבאלו (;
וגם מתפחת ראש לא..
פחות מתחברת ((;
אבל שכל אחד ילבש וישים מה שבאלו (;
לפי דעתי זה מאוד תלוי למי חובש את זה.. אני ראיתי בנות עם חיג'אב והם פשוט בנות יפיפיות והחיג'אב רק הוסיף להן.. אם את בכל מקרה מחוייבת ללבוש את זה לפי העדה שלך או האמונה אין לך מה לחפש אישור אצל אחרים למרות שאני מבינה עד כמה מסקרן זה יכול להיות, רק תזכרי שזאת את וזה חלק גדול ממך ומי שבאמת אוהב אותך יאהב אותך מאוד ואפילו אולי יותר עם החיג'אב.
בכל מקרה אם את לא מרגישה איתו בנוך תנסי לשנית צבעים או טקסטורה ותזכרי שזה סוג של תכשיט..
בכל מקרה אם את לא מרגישה איתו בנוך תנסי לשנית צבעים או טקסטורה ותזכרי שזה סוג של תכשיט..
באותו הנושא: