4 תשובות
לא יש שם הרבה תיירים
אבל זה עדיין מדינה דתית וכמו שלא תסתובבי עם בגדים חשופים בבית שמש גם שם צריך לכבד בחלק מהמקומות
אבל זה עדיין מדינה דתית וכמו שלא תסתובבי עם בגדים חשופים בבית שמש גם שם צריך לכבד בחלק מהמקומות
שואל השאלה:
מבאס ממש
מבאס ממש
אנונימית
לא את לא אמורה שם עם חיגאב או משהו פשוט יש מקומות שנגיד להסתובב עם חולצת בטן או חולצה קצרה או שיראו את הרגליים שלך זה פשוט לא מכבד ויכול לעשות בעיות אבל לא אמור להיות בעיה
אם אינ לא טועה יש שם חוק שנשים חייבות להסתיר את הראש עם חיגב כזה לצערי
באותו הנושא: