2 תשובות
לדעתי אם את ממש מעוניינת תוסיפי לחלק קטן ואם זה טעים תעשי את זה להבא.. ואם זה לא טעים פשוט תוציאי את אותו החלק.
אנונימית
לא ניראלי... כי אז זה כבר לא יהיה וניל, לדעתי תשאירי ככה
באותו הנושא: