2 תשובות
מתי אנשים יבינו שלתמצית וניל אין טעם טוב!?!? תמצית וניל זה רק בשביל הריח, זה דוחה!
אבל כן, את יכולה לשים בזה תמצית וניל.
שואל השאלה:
בסוף ניסיתי קצת וזה באמת היה דוחה אז עשיתי בלי חחח