2 תשובות
מתי אנשים יבינו שלתמצית וניל אין טעם טוב!?!? תמצית וניל זה רק בשביל הריח, זה דוחה!
אבל כן, את יכולה לשים בזה תמצית וניל.
אבל כן, את יכולה לשים בזה תמצית וניל.
שואל השאלה:
בסוף ניסיתי קצת וזה באמת היה דוחה אז עשיתי בלי חחח
בסוף ניסיתי קצת וזה באמת היה דוחה אז עשיתי בלי חחח
באותו הנושא: