5 תשובות
זה קצת מוזר אבל אם את מסגננת את זה קצת זה יכול לעבוד. בהצלחה
זה קרינג'
אבל חמוד. לכי על זה
אבל חמוד. לכי על זה
שואל השאלה:
אם הייתם קוראים ספר שזה היה בו מה הייתם חושבים
אם הייתם קוראים ספר שזה היה בו מה הייתם חושבים
אנונימית
תלוי איך היו בונים את זה.
אם היו בונים בניהם מתח כזה (וזה לא היה מגיע משום מקום) וכאלה זה יכול לעבוד.
אם היו בונים בניהם מתח כזה (וזה לא היה מגיע משום מקום) וכאלה זה יכול לעבוד.
אני חושבת שזה יכול להיות מקסים ואם את כותבת ובונה את הרקע מאחורי זה (רגשות שנבנים, קצת מתח בניהם) זה יכול להיות חמוד מאוד.
באותו הנושא: