9 תשובות
אני מסכימה איתך אני גם ממש אוהבת את העדה הם אנשים כאלה חמים ומקסימים!! דוד שלי התחתן עם אתיופית ואנחנו מתים עליה בחורה כזאת צנועה כזאת חכמה ואדיבה
במיוחד הדור הישן יותר אנשים כאלה צנועים ופשוטים ותמימים אני לגמרי מסכימה איתך
אנונימית
חחחחח מבינה אותך..
רק חבל שמנצלים את התמימות הזאת
כן, יש בזה משהו ממש יפה כשחושבים על זה
את צוחקת על השואה ימגעילה תתביישי לך את לא יהודיה נראה לי איך את מעזה בכלל ואת חייבת ללמוג גיאוגרפיה כי לפי מה שזכור לי רוסיה לא נמצאת באפריקה
אנונימי
ללמוד
אנונימי
אולי לפעמים כן
אנונימי
את מתכוונת איך זה להסתכל על אנשים שבאו מאריקה למדינה מושלמת והם כל כך תמימים שלא מבינים כלום ? אז לא אין צורך ברחמים עליהם חחח זה כמו לזכות בלוטו העלייה שלהם
אנונימי
אנונימי אתה דבע
גם דודודודה שלך באה מאפריקה יא נעל
עכשיו בטח תגיד שאתה אשכנזי, טוב, נגיד,
גם בשואה סבא שלך היה בעוני מטורף אפילו לאוכל לא היה לו
אז זה שהרוסים והאמריקאים הצילו אתכם ממש רחמים זה ממש כמו לזכות בלוטו חבל שלא נשארתם שם אתה והמשפחה שלך
אנונימית