34 תשובות
כן נראה לי חחח
חחחלחח כן
נראה לי שכן
כנראה שכן
תהנה
סתםסתם
לא למחוק תודה:)
לא
כן
שואל השאלה:
אוף אי אפשר לעשות כלום באתר הזה אפילו לקלל מישהו שמעצבן אותך
מאכזב^
כן באסה
כל אדם שתקלל בפרטי יחסום אותך חחח
שואל השאלה:
לא הוא יחסום אותי יחסום מהאתר
אה כן יש מצב
אה אין לי מושג חחח
מקסימום הוא יזהיר אותך ואם תגזים זה כבר סיפור אחר
למה את כבר לא נאמנה ?^
יש לך פאקי*ג 14,000 פרחים
אנונימית
כנראה הייתה טובה מדי לפי התגובה
תלוי בחומרה.
הוא יכול להוריד אמינות זה כן.
אבל הוא יצטרך לחפש תשובה/שאלה/מסר (בקיר תודות או בחברים לעט) שלך כדי למחוק אותו ולהוריד אמינות.
^^^היא פרשה מהסיבות האלה
קומפוט למה אתה לא נאמן?
לא.
הוא יכול לחפש אותך בשאלות ותשובות

אבל - הוא ייכול לדווח עלייך לנאמן בכיר/מערכת - והם ייחסמו אותך
^*בצירוף צילומי מסך
כי אין לי מספיק פרחים ואני פה רק כמה חודשים, אבל גם אם אהיה מתאים לא יודע אם ארצה בדיוק מהסיבות שהיא אמרה...
אם אתה מציק לו הוא יכול לדווח עליך, כמו כל משתמשים,
אבל ברגע שאתה מקלל לא רק אותו וגם עוד משתמשים אחרים אשר מדווחים עליך, יכולים לחסום אותך מהאתר.
לחסום בפרטי זה זכותו של כל אדם פה, בין אם זה נאמן בכיר או נאמן רגיל או סתם משתמש פשוט, לכולם יש זכות לחסום אותך בפרטי ולדווח עליך בצאט או אצל נאמן אחר.
מקווה שהסברתי ברור חחח
כן זה קרה למישהו שהכרתי םה מלא זמן, ובגללם לא הספקתי אפילו להעבור איתו לדיס, עד עכשיו לפעמים זה פשוט עצוב לי, אבל לא נורא קיצר כן
אנונימי
כן
לא מציע לך לקלל נאמנים או באופן כללע אנשים
היי חחח
שלא ימחקו - דיי בטוחה שכן
אני חושבת שכן.
נאמן רגיל יכול לחסום משתמש ל-24 שעות בלבד, ואילו נאמן בכיר יכול לחסום משתמש לצמיתות מהאתר.
תכנית כן
זאת עבירה על חוקי האתר, יש לנאמנים הנחיות איך להתמודד עם משתמש שמקלל אותם. וגם תלוי כמה אמינות יש לך.
כן אבל למה שתקלל נאמן? נאמנים הם כל כך חמודים ומושלמים וצריך להעריך אותם על העבודה הקשה
אנונימית
יכול לחסום, חסר חופש ביטוי באתר הנדון סטיפס