5 תשובות
אני, אין לי מושג מה לעשות אבל אני מרגישה ככה ככ הרבה/:
לכולנו.
כשאת מרגישה התקפה כזו שוב תעשי דברים שגורמים לך לטוב, תצאי להליכה, תאכלי משהו טעים, תנסי להתמודד עם זה. זה קשה אבל את תעברי את זה, את רק צריכה להסתכל על החיובי❤
אה - ביצ אני מרגישה ככה מאז היום שנולדתי
אין ככ מה לעשות אולי תהיי עם המשפחה יותר וחברים