בזמן האחרון חברה טובה שלי התחילה לענות לי רק באימוג'ים צוחקים ואני מבינה מזה שהיא כבר לא כ"כ מעוניינת לדבר איתי. המשך...
לדבר איתה על זה או להניח לה ולהשקיע בחברויות אחרות? מצד אחד היא ממש חשובה לי ומצד שני אני לא רואה טעם בלדבר איתה על זה כי אם היא לא מעוניינת לדבר איתי אז אני סתם אציק לה ולא באמת אצליח לשנות את המצב. אני מרגישה שאני מעריכה אותה יותר ממה שהיא מעריכה אותי.