21 תשובות
אנג
אווטאר אנג
אנג
של אנג נקודה.
שואל השאלה:
כתבתי שאלה אחרת מקודם ומחקו לי אותה על זה שהיא חסרת מהות
אנג.
קורה דיי מאכזב
שואל השאלה:
כל אלה שכותבים אנג אתם אנשים לעניין
ברור שאווטאר אנג
אנג לנצח וואו
לדעתי קורה סתם כושל
קורה משעמם למות
שואל השאלה:
היה לכם קראש באוואטר? לי צוקו.. אחרי הקוקו
אלוהים ישמור צוקו תעשה בי כרצונך
אווטאר אנג!!!!!!!!!!!!!!!!!!
צוקו זה קראש ילדותותותות
אנג חד משמעית וצוקו אהבתי לנצחח
אנגג, דוד אירו הוא הגורו של חיי
האגדה של אנג ברור! בעיניי האגדה של קורה הרסה גם את האגדה של אנג..):
אנג זה קלאסיקה באמת ותמיד יהיה לזה מקום בלב שלי אבל קורה פשוט היה בנוי יותר טוב פיתוח דמויות ועלילה יותר טוב נבלים יותר טובים ובניית סיפור יותר טובה
טכנית אני אוהבת את שניהם אבל קורה היא אגדה