10 תשובות
צודקת גם אני חושבת ככה!
איתך
מי זאת קורה סתם מטומטמת
רק לדעתי אנימה זה חרטא ברטה?
אווטאר זו לא אנימה^
קצת אמרה מזלזלת, לא חושבת?

ולגבי השאלה, מסכימה.
ברור הסדרה של אנג פי מיליארד יותר טובה
חוסר הערכה -_-
אני מסכים שהאגדה של קורה פחות טובה מכשף האוויר האחרון אבל פי מיליון זה מוגזם
קורה היה טוב עד העונה השנייה
עונה שלישית רביעית פחות אהבתי
לא משנה מה תמיד אווטאר אנג יהיה תמיד טוב אווטאר קורה סביר כזה אבל ראיתי רק כדי לראות איך הדמויות באווטאר אנג הזדקנו