8 תשובות
כן אני בכלל משתמש בשני הידיים אני דו ידי
לא כל כך (לדעתי)
רק אתה
נכון
ביבי לא כל כך ימין שתהיו בעניין
ביבי לא כל כך ימין שתהיו בעניין
זה בגלל שאף אחד מהמפלגות הגדולות לא באמת שמאל, שמאל זה בכיוון של מפלגת העבודה, שניהם מפלגות ימין-מרכז שמתנהגות כמו ילדים ופעמים הכניסו אותנו לבחירות בזמן מגיפה
אנונימי
עוד פרח אחד אני ב400 יאי
שואל השאלה:
התכוונתי למה שקורה בארץ
התכוונתי למה שקורה בארץ
אנונימי
ממש לא, תראו מה קורה בארה"ב
אנונימי
באותו הנושא: