4 תשובות
זה לא ככ טפשי, זה עניין של דעות.
הגורם מספר אחד למלחמות זה הדת.
ובעיקר אנשים שלא יודעים לכבד דעות של אנשים אחרים שזה נוגע לימין ושמאל.
הגורם מספר אחד למלחמות זה הדת.
ובעיקר אנשים שלא יודעים לכבד דעות של אנשים אחרים שזה נוגע לימין ושמאל.
יש דתות,יש מדינות,יש עדות,יש גזעים,הרבה דברים שמפרידים אותנו
אנונימי
מסכים במאה אחוז
זה לא טיפשי, אלו דעות וגישות שונות בנושאים שונים שחשובים לכולנו. אבל בתכלס, לפעמים אני שמה לב, שההבדל בין הימין לשמאל לא כזה גדול, כל עוד לא מדובר בקיצוניים. לדוגמה, בימין הרבה מאוד תומכים בפתרון שתי המדינות לשני העמים.
באותו הנושא: