6 תשובות
מה מבאס אותך במפגש הזה?
מזל טוב!!
תבקשי מההורים שלך לא להגיע..
יש לך סיבה..
וזה היום הולדת שלך אז יש סיכוי יותר גדול שהם יסכימו ;)
^תאמין לי יש לה סיבה
זה נוראא
שואל השאלה:
אני חושבת שהם יסכימו אבל מצד שני אני גם רוצה להיות שם אם יש מפגש...
יש לי תופעה כזאת שקוראים לה פומו (fomo) אני אצרף קישור
אנונימית
אל תדאגי
אני בטוחה שלא תפספסי שום דבר כיף/חשוב
שואל השאלה:
אה יואו אני גם מצוננת! אז תהיה לי סיבה להחמיץ את המפגש ואני פחות אתבאס
אנונימית