התחברות
הרשמה
יש לכם מישהו או מישהי שאתם זקוקים לחיוך שלו כדי שתוכלו להמשיך לחייך בעצמכם? ❤
לעצמך אנא סלחי:
מאז ששקעת,
אני איני זורח
מהאמת בורח
ואין בביתי אורח
שאת שתי עיניי יאיר
אין לי שלווה
אם את עכשיו דומעת
כי את ודאי יודעת
גם אם את לא שומעת
אם אינך כאן אין אוויר
תחייכי, תצחקי אליי עכשיו
אני זקוק לאור שלך
אני האיש שבא בסתיו ואלייך שב
כי הוא אותי שלח
אני לא חוזר בלי האור בעינייך
בלי החום שבידייך, הזמן שלי עוצר
יש לך תקווה
אני את זה מבטיח
מלאך יפרוש שטיח
וזה רק הפתיח
לאן שלא תלכי
אם רק תבקשי
אני אשוב לזרוח
שמחה תשוב לטרוח
ואת תוכלי לפרוח
לעצמך אנא סלחי
תחייכי, תצחקי אליי עכשיו
אני זקוק לאור שלך
אני האיש שבא בסתיו ואלייך שב
כי הוא אותי שלח
אני לא חוזר בלי האור בעינייך
בלי החום שבידייך, הזמן שלי עוצר
28 בפברואר 2021, 19:25
חיוכים
אור
כתיבה
רגשות
רומנטיקה
2 תשובות
שואל השאלה:
אני מקווה שזה בכי שבא ממקום של כוח ועוצמה! :)
O
Opium
גרמת לי לבכות3>
D
D A F N I
באותו הנושא:
היה מוריד לכם אם הייתם נכנסים לחדר של מישהי/מישהו שאתם יוצאים איתו/איתה ורואים..
יש מישהו או מישהי בסטיפס שאתם מתחרטים שהכרתם אותו?
שאתם מתכתבים עם אנשים פה, עולה לכם חיוך?
יש לכם במקלדת מתקן טעויות או שאתם אלופים בלהקליד ואתם לא זקוקים לו?
קרה לכם שהייתם בזוגיות עם מישהו / מישהי, והזוגיות הזאת גרמה לכם להבין שאתם אוהבים מישהו אחר ?
מישהו רוצה להצטרף ללהקה הבי רוק ומטל זקוקים למתופף/ת ובסיסט/ת בגילאי 13-15 ?
גם אתם מתי שמישהו שאתם אוהבים שולח לכם הודע עולה לכם חיוך?
כשאתה בקטע עם מישהי ותוך כדי נדלק עליה ומגיע למצב שאתה מסתכל על תמונות שלה לפני שאתה הולך לישון ויש לך חיוך מאוזן לאוזן
יש מישהו או מישהי באתר שאתם מאוהבים בה או בו?
אי פעם הרגשתם שאתם זקוקים לחום ולכן נקשרים לאנשים (אפילו כאלה שלא ציפיתם שתקשרו אליהם)?
תדמיינו שאתם הולכים ברחוב, ורואים מישהו/מישהי ממש בטעם שלכם