10 תשובות
יש לי למרות שאם אני רושמת בשגיאה אני מתקנת בעצמי ._.
אין.
שואל השאלה:
ידעתי שאתם אלופים
ידעתי שאתם אלופים
אנונימי
;)
הנחנו עלופים עחי !
אני אלוף ההקלדה של שנת 2018
אני כותבת סבבה ולפעמים אני מתקנת בעצמי
אני שונאת את המתקן בגלל שהוא משנה אץ השם שלי לאורז
אני שונאת את המתקן בגלל שהוא משנה אץ השם שלי לאורז
אין לי מתקן טעויות וזה לא בגלל שאני אלופה בלהקליד
אני אלוף בלהקליד ואני לא זקוק לו
לא, אין לי מתקן טעויות.
באותו הנושא: