7 תשובות
כן
שואל השאלה:
תודה רבההה
אנונימי
אם את מעלה סטטוס והוא באנשי קשר שלך הוא יכול לראות.
אם הוא מעלה סטטוס ואת לא באנשי קשר שלו את לא יכולה לראות
שואל השאלה:
סתרת את עצמך
אנונימי
אני אסביר אחרת
אם אתה מעלה סטטוס והוא באנשי קשר שלך הוא יכול לראות
אבל
אם הוא מעלה סטטוס ואתה לא באנשי קשר שלו אתה לא יכול לראות
הבנת?
שואל השאלה:
הבנתי תודה רבההה
אנונימי