6 תשובות
אין דבר כזה זוגיות בלי ריבים. וזה לגיטימי ונורמלי לריב. לא תמיד מסכימים על הכל, והריבים זה גם חלק ממה שבונה את הקשר
לגמריי תקין
ברורר שתקין!
זוגות שלא רבים זה לא תקין.
זה בסדר גמור, לגיטימי לחלוטין סימן שהזוגיות שלכם בריאה
ברור שזה תקין
זה אפילו בריא, זה אומר שאכפת לכם אחד מהשני.
ואתם פותרים את הבעיות שלכם יחד מגעים לתובנות וזה עוזר לכם לבנות זוגיות יותר טובה
כן זה בסדר, אם זה מרגיש שהזוגיות היא כמו רכבת הרים אז לא אבל אם זה ריב לפעמים אז כן
אם כבר - זוגות שלא רבים אף פעם זה לא תקין

ריבים (בגבול הטעם הטוב) זה לגמרי בריא ומחזק את התקשורת והקשר ביניכם