5 תשובות
אולי להראות מהצד וכאילו וזה, אבל הרגשה פנימית זה לא טרנד
^ אי אפשר באמת לדעת.. אבל רוב האנשים שככה כמעט לא משתפים בכלל לפחות אני
שואל השאלה:
^זה לא מה שאני מדברת. אין לי בעיה עם אנשים שהם בדיכאון או שאנשים רושמים מה שעובר עליהם אני מתקוונת לזה שלפעמים נראה כאילו אנשים רושמים דברים דיכאוניים כדי שיראה שהם אנשים מעניינים וזה מעלה לי את הפיוז
^זה לא מה שאני מדברת. אין לי בעיה עם אנשים שהם בדיכאון או שאנשים רושמים מה שעובר עליהם אני מתקוונת לזה שלפעמים נראה כאילו אנשים רושמים דברים דיכאוניים כדי שיראה שהם אנשים מעניינים וזה מעלה לי את הפיוז
אנשים לא יכולים לשלוט ברגשות שלכם אתם לא חייבים לקרוא את מה שהם רושמים
אני מרגישה שעכשיו כל דבר כאילו הפך לטרנד.
אבל בקטע של להגיד שאתה בדיכאון רק בגלל שעבר עליך יום קשה זה מזלזל באנשים שבאמת חווים דיכאון וחבל :(
אבל בקטע של להגיד שאתה בדיכאון רק בגלל שעבר עליך יום קשה זה מזלזל באנשים שבאמת חווים דיכאון וחבל :(
באותו הנושא: