4 תשובות
תזכרי שיכול להיות שלחלקם יש חבר רק כדי שידעו שיש להם ולא מתוך אהבה אמיתית. שווה לך לחכות לאדם המתאים
וולקאם טו דה קלאב
שואל השאלה:
אני אמרתי שאני יודעת שזה מטומטם הייתי פשוט צריכה לכתוב אתזה ולפרוק
אנונימית
הכל בסוף יסתדר..