5 תשובות
אין בעיה תאכל מה שאתה רוצה
אני לא מאמינה באלוהים
אבל אני אוכלת כשר כי אני נגעלת מהבשר הלא כשר.
אבל אני כן מכבדת את מי שאוכל לא כשר
אני בעד שכל אחד יאכל מה שבא לו
אנשים הם מאוד פרימטיבים מהבחינה הזאת... הם רואים רק את עולמם
ולא רואים אחרים, הם רואים רק את עצמם
וזה עצוב
מסקנה תאכל מה דאתה אוהב ואל תקשיב לאחרים
אבל אני אוכלת כשר כי אני נגעלת מהבשר הלא כשר.
אבל אני כן מכבדת את מי שאוכל לא כשר
אני בעד שכל אחד יאכל מה שבא לו
אנשים הם מאוד פרימטיבים מהבחינה הזאת... הם רואים רק את עולמם
ולא רואים אחרים, הם רואים רק את עצמם
וזה עצוב
מסקנה תאכל מה דאתה אוהב ואל תקשיב לאחרים
אנונימית
תאמר להם שדוד היה הומו הם ייתעצבנו. סתם חחח אם הם לא עושים את כל המצוות והם מתעצבנים עליך הם צבועים ואם הם עושים הכל תאמר להם שאתה שמח בשבילם ושיעזבו אותך בגלל שאם ימשיכו אתה תאכל אפילו יותר לא כשר.
אין לי מושג, יש אנשים שפשוט לא יודעים לכבד דעות של אחרים.
אני שומרת קשר ומאמינה ב ה' אבל אני ממש מסכימה והכי מגעיל זה שאחר כך הם אומרים לטבעונים לא להיכנס להם לצלחת כמובן שאני לא מכלילה
באותו הנושא: