8 תשובות
תאכלי חץהרבה חלבון מן הצומח ותחליפי בשר ותעשי לעצמך ארוחות מזינות
אני צמחונית כבר כמה שנים,
אני מקפידה לאכול "בריא" ודברים והצומח .
אני חושבת שאת צריכה לבנות לך תפריט בריא כזה.. (:
אני מקפידה לאכול "בריא" ודברים והצומח .
אני חושבת שאת צריכה לבנות לך תפריט בריא כזה.. (:
אני גם צימחונית
תלכי לזתונטיאית שתבנה לך תפריט עם כל החלבונים וברזל שאת צריכה (:
תלכי לזתונטיאית שתבנה לך תפריט עם כל החלבונים וברזל שאת צריכה (:
איזה שטויות אין קשר בין השניים
שואל השאלה:
תודה
תודה
גם אני צמחונית 8 שנים. תעשי בדיקות דם יש תוספים שצריך בדרך כלל לקחת. כמו ברזל בי 12 וכו
תתייעצי עם הרופא, תסבירי לו איך את מרגישה.
בטח שיש קשר בין חוסר ויטמינים לעייפות וחולשה!
בנוסף לבדיקות דם תלכי לתזונאית שתסדר לך תפריט מאוזן
בנוסף לבדיקות דם תלכי לתזונאית שתסדר לך תפריט מאוזן
באותו הנושא: