התחברות הרשמה

אנשים בבקשה עזרה

אני חושבת שעדיין יש לי רגשות לאקס שלי. נפרדנו בדרך מעולה, אנחנו כמו חברים כמעט הכי טובים ומדברחם כל יום, אבל זה מסובך. נפרדנו אחרי חודש בערך, ונפרדנו ביחד אחד מהשני כי אני לא הייתי מוכנה לזה. אני חושבת שזה פשוט ספציפית איתו. מה לעשות? מה להגיד לו אם בכלל?
26 בפברואר 2021, 00:41
אהבההתאהבותתסמיניםאקסים    
תשובה אחת
תספרי לו מה את מרגישה
A
Ayo.
באותו הנושא:
אנשים בבקשה עזרה אני בלחץץ
אנשים בבקשה עזרה! נדלקתי על משהו, משהו יכול להתקשר לאותה החנות ולבקש את המספר של אותו אחד ולשלוח לי בפרטי בהודעה?
אנשים בבקשה עזרה!!
אנשים בבקשה עזרה ?
אנשים בבקשה עזרה!
אנשים בבקשה עזרה..
אנשים בבקשה עזרה, צריכה מישהו שירגיע אותי
אנשים בבקשה עזרה מזה הפצע הזה? אני מפחדת שנדבקתי במחלה כלשהי... לא ספאם
אנשים אפשר בבקשה עזרה...
בבקשה בבקשה אנשים בכיתה ח' שלומדים עם הספר הכחול אני חייבת עזרה:((((
אנשים עזרה בבקשה! (בקשר לקניית טלפון)