אני חושבת שעדיין יש לי רגשות לאקס שלי. נפרדנו בדרך מעולה, אנחנו כמו חברים כמעט הכי טובים ומדברחם כל יום, אבל זה מסובך. נפרדנו אחרי חודש בערך, ונפרדנו ביחד אחד מהשני כי אני לא הייתי מוכנה לזה. אני חושבת שזה פשוט ספציפית איתו. מה לעשות? מה להגיד לו אם בכלל?