2 תשובות
אני חושבת שהעבודה שווה את זה
שואל השאלה:
אם הייתי עובד בתור שליח כמות כזות של שעות הייתי מרווח פי 3

אבל זה החלום שלי ומה יותר כף מלעשות את מה שאתה אוהב

אני מתחנן להגדיל את הבית גידול ואז אני ירוויח קצת יותר אבל זה לא בשביל כסף
אנונימי