6 תשובות
תפוח
פרי או ירק טוב
שואל השאלה:
למה זה לא בריא לאכול בלילה? יש הסבר או שהחלטת וזהו .
למה זה לא בריא לאכול בלילה? יש הסבר או שהחלטת וזהו .
כי בשינה זה מתעכל פחות טוב או משהו
מלפפון
התשובות שאמרו פה הן נכונות לגבי למב לא לאכול בלילה, אני אוסיף שהגוף צריך שעות יחסית קבועות לאכילה ואם את אוכלת בלילה זה יבלבל את הגוף ולפעמים ייקשה עלייך להירדם. לא תמיד, וגם אני לא הבנאדם הנכון להתייעץ איתו על זה כי אני מכינה לי כל יום טוסט בשתיים בלילה:)
באותו הנושא: