3 תשובות
אם מנשנשים כבר לי הטלוויזה אז רק ירקות או פרי כי אם מתחילים עם עוגיות את לא תשימי לב כמה תאכלי ותוכלי להגיע ל1000 קלוריות בשקט ר מהעוגיות וחוץ מזה שצריך להתרגל ל3 ארוחות מסודרות כי אחרת הגוף כל הזמן ירוש אוכל ואפשר לפתח הפרעות אכילה
ליאן444
עדיף שלא לאכול מול הטלויזיה.
ואם כן - אז משהו "תחום" שיש לו "גבול" ויודיעם מתי הוא נגמר (הבעיה בין היתר היא שלא מרגישים שאוכלים..)
ואם כן - אז משהו "תחום" שיש לו "גבול" ויודיעם מתי הוא נגמר (הבעיה בין היתר היא שלא מרגישים שאוכלים..)
עוגיות גרנולה, או פירות.