66 תשובות
מרגיש אותך
כנראה שאתה מוצא את הנשים הלא נכונות ..
אתה תמצא מישהי טובה
אתה תמצא מישהי טובה
שואל השאלה:
הקטע הוא, שנפלתי על הבת אדם הכי נחמדה וטובה שנוצרה, אך היא שיחקה בי ושברה את לבי. מה אעשה??
הקטע הוא, שנפלתי על הבת אדם הכי נחמדה וטובה שנוצרה, אך היא שיחקה בי ושברה את לבי. מה אעשה??
אנונימי
מצטערת בשבילך, לא מגיע לך לסבול בגלל נשים כאלה וההתנהגות הדוחה שלהן. יש פשוט אנשים רעים כאלה שאין להם רגשי אשמה, ולא אכפת להם לפגוע באדם שבאמת אהב אותם. ההפסד נטו שלהם. בסופו של דבר הם ישארו לבד, ואתה תפגוש את האחת.
אם אתה צריך לפרוק מוזמן לכתוב לי❤
אם אתה צריך לפרוק מוזמן לכתוב לי❤
היי
בבקשה אל תכליל לא כל הנשים משחקות בך .
כנראה שנפלת על כאלה.
כמו שיש בנים שמשחקים בבנות
צריך להזהר
אני מצטערת שנשים מסויימות גרמו לך להרגיש כך
אבל ממש לא כולן כך :):
בבקשה אל תכליל לא כל הנשים משחקות בך .
כנראה שנפלת על כאלה.
כמו שיש בנים שמשחקים בבנות
צריך להזהר
אני מצטערת שנשים מסויימות גרמו לך להרגיש כך
אבל ממש לא כולן כך :):
אין לך מה לדאוג אתה תמצא את האישה המושלמת בשבילך
שואל השאלה:
לא אני לא.
לא אני לא.
אנונימי
אתה כן.. אל תדאג
שואל השאלה:
לא היא לא. היא מדהימה. אך שברה את לבי ושיקרה לי.
לא היא לא. היא מדהימה. אך שברה את לבי ושיקרה לי.
אנונימי
שואל השאלה:
לא בכוונה, אבל זה מה שעשה את זה עוד יותר עצוב
לא בכוונה, אבל זה מה שעשה את זה עוד יותר עצוב
אנונימי
אתה תמצא בסופו של דבר מישהי טובה שלא תפגע בך
שואל השאלה:
כנראה שאני לא אמצע, האישיות שלי לא מושכת במיוחד בכלל. מניח שרוב האנשים האלה הם כמה רמות מעליי. כנראה שלעולם לא אגיע לרמה שלהם.
כנראה שאני לא אמצע, האישיות שלי לא מושכת במיוחד בכלל. מניח שרוב האנשים האלה הם כמה רמות מעליי. כנראה שלעולם לא אגיע לרמה שלהם.
אנונימי
אני יכולה להבטיח לך שאתה כן תמצא
אבל גם אין לך למה למהר
כשהאחת תבוא היא תבוא
אבל גם אין לך למה למהר
כשהאחת תבוא היא תבוא
שואל השאלה:
היא לא תבוא . בגלל שהן כמה רמות מעליי, הן לעולם לא יצאו עם מישהו כמוני. אלה החיים
היא לא תבוא . בגלל שהן כמה רמות מעליי, הן לעולם לא יצאו עם מישהו כמוני. אלה החיים
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו כתבתי אמצע. וואו.
אפילו כתבתי אמצע. וואו.
אנונימי
אתה כן תמצא
אני אומרת לך..
ואל תוריד מעצמך
אני אומרת לך..
ואל תוריד מעצמך
נפלת על כמה לא טובות
אולי תיקח זמן לעצמך בשביל לנוח ובסוף כשהבחורה הנכונה תבוא היא תבוא בדיוק בזמן הנכון, אל תחפש זה יבוא לבד אבל כן תצטרך את הכוח רצון הזה ולהבין מה טוב בשבילך ולרצות את האדם השני
אולי תיקח זמן לעצמך בשביל לנוח ובסוף כשהבחורה הנכונה תבוא היא תבוא בדיוק בזמן הנכון, אל תחפש זה יבוא לבד אבל כן תצטרך את הכוח רצון הזה ולהבין מה טוב בשבילך ולרצות את האדם השני
^^ sad
בדיוק..
בדיוק..
שואל השאלה:
מאיפה היא תבוא בדיוק, מה היא תיפול מהשמיים? בחורות טובות לא צומחות
על העצים
מאיפה היא תבוא בדיוק, מה היא תיפול מהשמיים? בחורות טובות לא צומחות
על העצים
אנונימי
אל תדאג אתה תמצא את האחת
היא יכולה לבוא מכל מקום חחח
שואל השאלה:
איפה?
איפה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא היא לא. נו באמת.
לא היא לא. נו באמת.
אנונימי
מכל מקום
ואתה תמצא אותה והיא ממש תעריך אותך ולא תשחק בך..
ואתה תמצא אותה והיא ממש תעריך אותך ולא תשחק בך..
יש המון בחורות בעולם לא כל אחת תתאים לך ואתה לא תתאים לכל אחת אבל בטוח יש מישהי אחת שב-100% תתאימו אחד לשנייה, אתה לא צריך להתאמץ בשביל למצוא את הבחורה המסוימת הזאת כי אז אתה שוב תיפול על מישהי שלא מתאימה לך וזה יגמר רע
^^ sad
כן בדיוק
כן בדיוק
שואל השאלה:
מה זה משנה בן כמה אני, מעדיף לא להגיד
מה זה משנה בן כמה אני, מעדיף לא להגיד
אנונימי
שואל השאלה:
אין מה לעשות
אין מה לעשות
אנונימי
יש לך עוד את כל החיים שלך לפנייך
אל תדאג
אל תדאג
שואל השאלה:
להגיד שהיא תבוא לבד זה מטומטם. בדיוק כמו להגיד שהחוק ישתנה לבד. מה היה קורה אם הפמיניזם היה אומר " נו טוב זה ישתנה לבד" היינו נשארים באותו חברה פרימיטיבית מטומטמת. בגלל זה צריך לעשות משהו. אך אני לא יודע מה
להגיד שהיא תבוא לבד זה מטומטם. בדיוק כמו להגיד שהחוק ישתנה לבד. מה היה קורה אם הפמיניזם היה אומר " נו טוב זה ישתנה לבד" היינו נשארים באותו חברה פרימיטיבית מטומטמת. בגלל זה צריך לעשות משהו. אך אני לא יודע מה
אנונימי
שואל השאלה:
גם זה מטומטם להגיד. מכירה את השיר טיים של פינק פלויד? כן להגיד שכל החיים לפני ואז להסתכל שעברו 10 שנים תוך דקה
גם זה מטומטם להגיד. מכירה את השיר טיים של פינק פלויד? כן להגיד שכל החיים לפני ואז להסתכל שעברו 10 שנים תוך דקה
אנונימי
שואל השאלה:
אנוכי בן 15
אנוכי בן 15
אנונימי
אה גם אני בת 15
מה אתה דואג יש לך עוד זמן
מה אתה דואג יש לך עוד זמן
שואל השאלה:
וואלה, לא. צשמעי תשיר טיים של פינק פלויד
וואלה, לא. צשמעי תשיר טיים של פינק פלויד
אנונימי
הרגע אמרתי לך
אתה לא צריך לחפש ולהתאמץ בשביל למצוא את המישהי הזאת, אתה כן צריך לרצות את כל הטוב שבעולם בשבילך ואת הרצון לרצות מישהי שתעשה לך טוב וזה יבוא לבד אם כן תעשה את הצעד המסוים הזה אבל לא הרבה מדי גדול כי זו סתם תהיה התאבדות, תלך בצעדים קטנים עם סבלנות.
אתה לא צריך לחפש ולהתאמץ בשביל למצוא את המישהי הזאת, אתה כן צריך לרצות את כל הטוב שבעולם בשבילך ואת הרצון לרצות מישהי שתעשה לך טוב וזה יבוא לבד אם כן תעשה את הצעד המסוים הזה אבל לא הרבה מדי גדול כי זו סתם תהיה התאבדות, תלך בצעדים קטנים עם סבלנות.
שואל השאלה:
לול איזה צעדים בדיוק
לול איזה צעדים בדיוק
אנונימי
שואל השאלה:
לול
לול
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה, מצחיק. היי! זה לא יפה להגיד דבר כזה
וואלה, מצחיק. היי! זה לא יפה להגיד דבר כזה
אנונימי
תגיד אתה סתום? לרצות את הטוב בשבילך
ואני יודעת מה ההרגשה שלא באמת משקיעים בך כמו שאתה בהם
אני עברתי פרדה לפני כמה ימים חחח
אבל אני לא דואגת יש לי זמן וזה לא דחוף לי
אני עברתי פרדה לפני כמה ימים חחח
אבל אני לא דואגת יש לי זמן וזה לא דחוף לי
שואל השאלה:
לא מכבד.
לא מכבד.
אנונימי
ואתה תמצא את האחת
אני מבטיחה
אני מבטיחה
שואל השאלה:
100%
100%
אנונימי
100%
ולמה אתה כזה לחוץ שאתה לא תמצא מישהי?
אתה לא יכול להיות לבד ?..
אתה לא יכול להיות לבד ?..
שואל השאלה:
אני לא לחוץ... אני חושב שהבנתם איתי לא נכון. סתם זרמתי איתכם כשאמרתם שאני אמצא את האחת ושיט כזה. אני לא באמת לחוץ לזוגיות. סתם מעצבן אותי כי פשוט הם הרבה יותר טובים ממני ואין לי סיכוי קלוש איתם
אני לא לחוץ... אני חושב שהבנתם איתי לא נכון. סתם זרמתי איתכם כשאמרתם שאני אמצא את האחת ושיט כזה. אני לא באמת לחוץ לזוגיות. סתם מעצבן אותי כי פשוט הם הרבה יותר טובים ממני ואין לי סיכוי קלוש איתם
אנונימי
אבל למה אתה חושב שהם יותר טובים ממך?..
ותמיד יש סיכוי..
ותמיד יש סיכוי..
שואל השאלה:
נע.
נע.
אנונימי
אתה צריך להפסיק לחשוב שאתה פחות טוב
אני אומרת לך שיש לך סיכוי
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימי
יאפ
יש בנטפליקס מופע ממש יפה של דניאל סלוס
אם אתה מכיר..
קוראים לו פאזל וכדי לך לראות אותו..
אם אתה מכיר..
קוראים לו פאזל וכדי לך לראות אותו..
שואל השאלה:
אוקי
אוקי
אנונימי
כשתראה אותו
תגיד לי איך היה חחח
תגיד לי איך היה חחח
אם אתה רוצה אתה יכול לכתוב לי בפרטי
וסורי אם אני מטרידה או משהו..
וסורי אם אני מטרידה או משהו..
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימי
כיאלו איך היה
לא משנה סליחה חח
לא משנה סליחה חח
שואל השאלה:
וואלה
וואלה
אנונימי
וואלה
ויש לי שאלה..
עם כמה בנות היית שאמרת כל הנשים ? חח
עם כמה בנות היית שאמרת כל הנשים ? חח
למה אתה מכליל? לא כולן ישחקו בך
נפלת על הבנות הלא נכונות כנראה
נפלת על הבנות הלא נכונות כנראה
כי בנות זה עם סתום ואגואיסטי ואני אומרת את זה בגאווה בתור אישה
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי כל הנשים שהכרתי , הבנת הנקרא...
אמרתי כל הנשים שהכרתי , הבנת הנקרא...
אנונימי
טוב בסדר
לא צריך לכעוס חחח
לא צריך לכעוס חחח
^^ אנונימית
ממש לא יש בנות שהן פשוט זהבב
ממש לא יש בנות שהן פשוט זהבב
באותו הנושא: