11 תשובות
אני אגיד לו same ואתן לו כיף
יכול להיות שיהיה לי קצת קשה לדבר איתו אבל לא תהיה לי בעיה איתו.
לא יהיה
לא תהיה לי בעיה פשוט כנראה אני לא אצליח להתחבר אליו, אני יכול לתת הזדמנות ולבוא עם ראש פתוח אבל עם בקשר שלנו אם הוא יבכה על כל דבר זה לא משהו שאני יכול להתמודד איתו הרבה, אני כן אשמח לעזור לו.
שואל השאלה:
אתה גיי?
אתה גיי?
אנונימי
לא אני פשוט אצטרך חיבור מסוים בשביל להתחבר לבנאדם
לא תהיה לי בעיה, אני אקבל אותו כמו שהוא ואעריך אותו על מי שהוא
שואל השאלה:
אני בסדר, הלוואי והיו עוד אנשים כמוך בעולם .
אני בסדר, הלוואי והיו עוד אנשים כמוך בעולם .
אנונימי
אוו תודה
אני בעצמי רגיש לא כול כךץ אבל עדיין ולא יהיה לי בעיה עם זה
אני פשוט לא מתחברת לאנשים כאלו
באותו הנושא: