5 תשובות
כן, מגניב
כן , נייס חח
אבל חלקם לא עובדים לי בכלל
ידעתי הכל חוץ מהסידור אפליקציות דווקא מגניב
ידעתי הכל.
(אין לי כבר אייפון)
youre^^^
לא עובד לך כנראה כי יש לך אייפון 6s ומטה כי הפונקציות האלה הן של 3d touch שאפשר ללחוץ חזק על המסך והוא מרגיש את חוזק הלחיצה בנוסף
(אין לי כבר אייפון)
youre^^^
לא עובד לך כנראה כי יש לך אייפון 6s ומטה כי הפונקציות האלה הן של 3d touch שאפשר ללחוץ חזק על המסך והוא מרגיש את חוזק הלחיצה בנוסף
באותו הנושא: