14 תשובות
חחח גם אני לא ראיתי עדיין
מה? אני כולם ואני לא אומר על זה
אנונימי
אני טבעוני, אתאיסט ולא ראיתי משחקי הכס (?)
מה? אני אתאיסטית צמחונית(רוצה להיוצ טבעוניצ)ואני רואה משחקי הכס
מה הקשר?
בחיים לא שמעצי מישהו אומר את זה
מה הקשר?
בחיים לא שמעצי מישהו אומר את זה
מה, מה לא ראית משחקי הכס? כואב לי עליך, אתה מפספס
אנונימי
lol...נכון יוצא שאנשים מהסוג הנ''ל מציינים זאת בדרך כלשהי ,לא כולם אבל הם שונים ומיוחדים אז הם מציינים
אני לא ראיתי משחקי הכס ואני צמחונית , מה הבעיה?
שואל השאלה:
לרי הלובסטר
אני רק שואל מה הדבר הראשון שיגיד בן אדם שהוא גם, גם וגם (אתאיסט, טבעוני, ולא ראה משחקי הכס)
לרי הלובסטר
אני רק שואל מה הדבר הראשון שיגיד בן אדם שהוא גם, גם וגם (אתאיסט, טבעוני, ולא ראה משחקי הכס)
אנונימי
שואל השאלה:
עוד פעם, חברים, זה לא בעיה ותהיו מה שאתם רוצים. השאלה זה מה הדבר הראשון שבן אדם יציין על עצמו
עוד פעם, חברים, זה לא בעיה ותהיו מה שאתם רוצים. השאלה זה מה הדבר הראשון שבן אדם יציין על עצמו
אנונימי
אני לא ראיתי משחקי הכס, אבל אני לא אתאיסט או טבעוני
שואל השאלה:
אין קשר בין השלושה, למשל בשיחה בין אנשים:
-היי ראיתה את הפרק של ברוקלין 99 אתמול?
-לא אני לא רואה משחקי הכס
או שמשהו אחר
*שיעור בתנך בבית ספר*
ואחד התלמידים אומר "אני אתאיסט ולא מעניין אותי החומר", זה מאוד מרתק אבל זה מקצוע חובה
או שבזמן ארוחה מישהו/י מגיעים לשולחן ואומרים שהם טבעונים ובשר זה רצח
אין קשר בין השלושה, למשל בשיחה בין אנשים:
-היי ראיתה את הפרק של ברוקלין 99 אתמול?
-לא אני לא רואה משחקי הכס
או שמשהו אחר
*שיעור בתנך בבית ספר*
ואחד התלמידים אומר "אני אתאיסט ולא מעניין אותי החומר", זה מאוד מרתק אבל זה מקצוע חובה
או שבזמן ארוחה מישהו/י מגיעים לשולחן ואומרים שהם טבעונים ובשר זה רצח
אנונימי
שואל השאלה:
השאלה זה מה יהיה הדבר הראשון שיגיד בן אדם שהוא כל השלושה במקרה
השאלה זה מה יהיה הדבר הראשון שיגיד בן אדם שהוא כל השלושה במקרה
אנונימי
כלום... למה שהוא יגיד משהו לא הבנתי?
שני האחרונים בהחלט קשורים, הראשון סתם דפוק.
מותר למישהו להתלונן על מקצוע מטופש ולא יעיל לכלום שמחייבים אותו ללמוד, ומותר לו לציין את הסיבה שלדעתו הנושא מיותר.
וסליחה, אבל אדם טבעוני שיושב לארוחה עם בשר על השולחן תמיד יהיה על קוצים, אל תצפה ממנו לא להגיד משהו. יצא שצרחתי על ההורים שלי שהכניסו בשר הביתה. כי מה לעשות, בתור אחת שמחבקת פרות ותרנגולות על בביס יומי, לראות אותם על הצלחת מוציא אותי מדעתי. כל טבעוני רואה בכל בעל חיים את מה שהוא - בעל חיים. וכל טבעוני רואה בבשר גופה שנרצחה בשביל גחמה אנושית מטומטמת. אז קצת הבנה בחייאת.
מה אדם שחייב לספר על עצמו יזרוק קודם? תלוי בו, באופי שלו, ומה הכי חשוב לו שידעו עליו.
אני לא מספרת לאנשים שאני טבעונית, בקושי משתמשת במילה הזאת, סתם כי זה גורר תגובות שאין לי כוח אליהן. בעובדה שאין לי דת אני מתגאה, וכל דיון *בנושא* אני אזכיר את זה כדי לפתוח דיון על זה. זה משהו שאני אוהבת לדבר עליו.
עונה על תשובתך?
אני בטוחה שגם לך יש אמונות ואידאולוגיות שאתה אוהב לשפוך על אנשים לא מעוניינים, אז מספיק עם ההתנשאות הזאת.
מותר למישהו להתלונן על מקצוע מטופש ולא יעיל לכלום שמחייבים אותו ללמוד, ומותר לו לציין את הסיבה שלדעתו הנושא מיותר.
וסליחה, אבל אדם טבעוני שיושב לארוחה עם בשר על השולחן תמיד יהיה על קוצים, אל תצפה ממנו לא להגיד משהו. יצא שצרחתי על ההורים שלי שהכניסו בשר הביתה. כי מה לעשות, בתור אחת שמחבקת פרות ותרנגולות על בביס יומי, לראות אותם על הצלחת מוציא אותי מדעתי. כל טבעוני רואה בכל בעל חיים את מה שהוא - בעל חיים. וכל טבעוני רואה בבשר גופה שנרצחה בשביל גחמה אנושית מטומטמת. אז קצת הבנה בחייאת.
מה אדם שחייב לספר על עצמו יזרוק קודם? תלוי בו, באופי שלו, ומה הכי חשוב לו שידעו עליו.
אני לא מספרת לאנשים שאני טבעונית, בקושי משתמשת במילה הזאת, סתם כי זה גורר תגובות שאין לי כוח אליהן. בעובדה שאין לי דת אני מתגאה, וכל דיון *בנושא* אני אזכיר את זה כדי לפתוח דיון על זה. זה משהו שאני אוהבת לדבר עליו.
עונה על תשובתך?
אני בטוחה שגם לך יש אמונות ואידאולוגיות שאתה אוהב לשפוך על אנשים לא מעוניינים, אז מספיק עם ההתנשאות הזאת.