5 תשובות
שואל השאלה:
מאוד
הייתי בקבוצה שלהם הם הוציאו אותי בצורה כל כך מגעילה אתה לא מבין
אנונימית
אני בת
ולדעתי אולי אל תדווחי..
ממש לא, לא משנה עד כמה, אל תדווחי
תלוי כמה רעים הם היו אלייך חחח
לפי דעתי תדווחי,לא קשור בשביל להחזיר להם הם עוברים על ההגבלות ובסופו של דבר זה בשביל הבריאות.
אנונימית
באותו הנושא: