6 תשובות
התנהגות דוחה מצדה, תתרחקי ממנה פשוט
אם את לא מרגישה איתה בנוח אז תתרחקי..
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה שזה ישפיע על כל החבורה שלנו.. והיא החברה הכי טובה שלי אבל לאחרונה היא ממש ביץ'
אנונימית
היי גם לי זה קרה אני פשוט התרחקתי ממנה כי זאת לפי דעתי לא חברה אמיתית
היי לי זה גם קרה עם החברה הכי טובה שלי לשעבר
היא נהייתה ממש רעה ובגלל ששתינו עברנו לבית ספר חדש והפסקנו להיות חברות הכי טובות היא נטשה אותי וניסתה להראות לי שיש לה יותר חברות ושלי אין וזה ... הזמנתי אותה אליי לבית שתישן אצלי ופשוט דיברתי איתה על זה וסיפרתי לה מה שאני מרגישה והיא סיפרה לי שעובר עליה דברים וקשה לה ובגלל זה היא מוציאה את התסכול עליי, כי אני הבן אדם היחיד שהיא מכירה מספיק ומרגישה מספיק בנוח וזה לגמרי נורמלי והיום אנחנו במקום יותר טוב
אל תזרקי חברות סתם ככה כי יכול להיות שעובר עליהם משהו תדברי איתה ותנסי להבין אותה כי יכול להיות שגם עליה עובר דברים
אנונימית
היי לא זרקתי אותה סתם פשוט קרה שהיא אמרה עליי משהו מול כל הכיתה ואז יצא מצב שפשוט התרחקנו
באותו הנושא: