13 תשובות
מה אתה בוכה מה אתה ..... (אתה יודע מה ההמשך יקירי)
אין מהות זה עוד שאלה מפגרת כדי להגיע לחמות
ופשוט שואלת מה קרה ומנסה לעזור
אנונימית
הולכת אליהם ושואלת מה קורה, לא מאמינה משפט 'הכל בסדר' ונותנת להם מים ומדברת איתם
שואלת מה קרה ומחבקת אותו/ה
מדברת איתו/ה ומנסה להבין למה הוא/היא בוכה ומעודדת כמובן
מחבקת אותם כמה שצריך ונותנת להם לשחרר ולאחר מכן מביאה להם כוס מים שנשב ונדבר על זה ולדעת מה קרה
שואלת מה קרה, מנסה לעודד
צוחק עליו. הדרך היחידה שלו להתגבר על זה
אני: 0~0
הוא: כל החיים שלי זבל! *דמעות*
אני: רוצה כוס מים? ְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְ 0/0
אני הבן אדם הכי גרועה בעולם בלנחם.. אבל הייתי מנסה לעזור או להביא מישהו אחר שיעזור לי כי אני האמת ממש גרועה בזה
אם זה ידיד אני אנסה לנחם אותו או משהו בסגנון
אם זה חבר טוב אני אומר לו לבכות בשקט ושלא יהיה אפס
שאול מה קרה ומנסה להצחיק אותו באותו הזמן
ברור שאני מנסה להרגיע אותו ושהוא יפרוק ואני ינבה לדבר איתו