7 תשובות
הטעם של כל אחד
בין אם זה בבגדים , בעיצוב ועוד..
זה לפי דעתי (;
בין אם זה בבגדים , בעיצוב ועוד..
זה לפי דעתי (;
מישהי שמתלבשת יפה אני אוהבת לבוש קלאסי כזה חצאיות צמודות דברים צמודים לגוף סריגים חצאיות גינסים יפים אני לא אוהבת את הגינס הגדול הזה אני לא מתחברת אני אוהבת בגדים צמודים יפים קלאסיים
ג'ינס ג'קט ג'ינס גופייה או סטרפלס
אנונימית
גותיי
אנונימי
הדרך שבה מתלבשים, לדעתי זה גם מעיד על האישיות למשל כמה ביטחון יש לבן אדם
סטייל זה סוג של סגנון לפי דעתי סטייל זב בגדים באופנה אבל יש מלא סגנונות סטייל
אני לא מגדירה סטייל כמה שהוא. את אוהבת להתלבש בסגנון מסויים? זה הסטייל שלך! לכל בן אדם הסטייל משתנה
באותו הנושא: