5 תשובות
מצרפת לך קישור
קישורים מצורפים:
אני חייבת רק להבהיר לך, מותניים צרות זה לא בהכרח תלוי באימונים. הגיוני שאם תרדי במשקל המותניים יראו קצת יותר צרות אם יש שם יותר שומן וברגע שתשרפי חלק ממנו זה יראה יותר קטן כביכול אבל זה תלוי בעיקר בגנים.
בשביל ישבן גדול את צריכה להעלות במסה של השריר בישבן זה עניין אחר כבר. אני יכולה להרחיב על זה אם תרצי.
בכל מקרה, אני עשיתי הרבה אימונים של קלואי טינג כשעשיתי גירעון קלורי ולי זה מאוד עזר
בשביל ישבן גדול את צריכה להעלות במסה של השריר בישבן זה עניין אחר כבר. אני יכולה להרחיב על זה אם תרצי.
בכל מקרה, אני עשיתי הרבה אימונים של קלואי טינג כשעשיתי גירעון קלורי ולי זה מאוד עזר
שואל השאלה:
את יכולה להרחיב על האימונים שעשית?
את יכולה להרחיב על האימונים שעשית?
אנונימית
זה תלוי במה את רוצה לעשות,
אם המטרה שלך זה שריפת שומן וחיטוב תעשי גירעון קלורי עם האימונים של קלואי טינג ואימונים מהאינטרנט.
אם את רוצה תחת יותר גדול את צריכה להעלות במסת שריר בעזרת אכילת חלבונים(כפול חלבונים בגרמים מהמשקל שלך זתומרת אם את שוקלת 50 את צריכה לאכול 100 גרם חלבון) עם אימוני התנגדות לישבן
אם המטרה שלך זה שריפת שומן וחיטוב תעשי גירעון קלורי עם האימונים של קלואי טינג ואימונים מהאינטרנט.
אם את רוצה תחת יותר גדול את צריכה להעלות במסת שריר בעזרת אכילת חלבונים(כפול חלבונים בגרמים מהמשקל שלך זתומרת אם את שוקלת 50 את צריכה לאכול 100 גרם חלבון) עם אימוני התנגדות לישבן
אימון חזה של 8*3 שכיבות סמיכה רגילות 8*3 יהלום 8*3 שכיבות סמיכה בקפיצה 8*3 יהלום ואז רגיל 8*2 שכיבות סמיכה ולהשאר 3 שניות במצב הזה ו2*8 אותו הדבר רק ביהלום וזה לקח לי רבע שעה בערך (זה היה מהיוטיוב)
אנונימי
באותו הנושא: