6 תשובות
מדעי המחשב, אבל אם תעשי משהו שאת לא אוהבת מביניהם זה יהיה לך קשה
מדעי המחשב
אישית אהבתי יותר פיזיקה. הרבה יותר מעניין מלהסתכל על המחשב במשך שעה וסתם לחשוב על שורות קוד.
מדעי המחשב נראלי יהיה יותר שימושי
אומנות
אנונימי
מדעי המחשב יותר קשה(לדעתי)
אנונימית
באותו הנושא: