20 תשובות
לא ממש, בחלק מהדברים כן ובחלק מהדברים לא. ואידיאל היופי מפגר.
אני נראית מדהים כן? אבל כן גם לי יש רגעים דאני מרגישה לא בנוח...


יש לי עייני הייזל אם זה משנה
פחח, לא.
וגם לא רוצה להיות.

ואני מאוד שמחה בשבילך :)
אין אידאל יופי לדעתי
כולם יפים חוץ ממני
בטחח...






סתם לא.
ממ אז אידיאל היופי הוא 90 60 90 בלונדינית עיניים כחולות פנים סימטריות לחלוטין.
אלך על לא?
חחחח לא
שואל השאלה:
yourbabe לי יש עיניים כחולות ושיער חום
אנונימית
אני נראת נדיר יש לי שיער חום בהיר טיפה כזה גלי לפעמיים עם מחליק אף קטן ועיניים חומות בהירות ולדעתי הגוף שלי יפה ממש הוא מחוטב לא חסר בעיניי
אנונימית
עיניים כחולות ושיער חום זה יפה רצח
לא אני רחוקה מזה אבל כל עוד אני אוהבת איך שאני נראת אידאל היופי יכול לקפוץ לי
תזכרו שהכי חשוב זה לאהוב את עצמכם כמו שאתם, אין כזה דבר הגוף המושלם. הגוף המושלם זה גוף שאתם אוהבים והוא יכול לבוא בכל המידות ובכל הצורות, כנל לגבי אידאל היופי
לדעתי לא אבל יש לי שפתיים יפות לפחות
יש לי עיניים בהירות
, אפור , תכלת וקמצוץ ירוק
_E
רחוקה מזה שנות אור
אבל אידיאל היופי לא קיים.
ממש ממש לא אני ההפך ממנו בכל מובן אפשרי
האם אני נראית כמו ברבי/בובת מין?
התשובה היא *לא*.
האם אני נראית כמו בן אדם נורמטיבי?
כן.
חד משמעית כן
עיניים כחול ירוק ושיער חום לדעתי כן