14 תשובות
אידאל היופי זה כאילו יפה?
אין אידאל יופי לדעתי
מי שחושב שיש אידיאל יופי הוא מכוער. בהצלחה
*עריכה*
חח אני מת מי שעשה מינוסים- לא הבנתי על מה? זו דעתי. זה שאתם עדיין לא התבגרתם לא אומר שכולם חושבים על יופי או על מה אידיאלי.
לא אבל נחשו מה
לא אכפת לי חחח
אולי הגוף שלי כן
אין אידאל יופי
כולם יפים, חוץ ממני
יס
מבחינת פנים אני מאמינה שאני עומדת באידאל היופי, לפחות ממה שהוא מציג לאחרונה.
גוף לא, רחוקה משם.
אני לא מהווה לזה הרבה משמעות, אידאל היופי הוא טרנד שחבל להשוות את עצמך אליו במקום לאהוב את מה שיש.
לא אבל לדעתי אני יפה
הכל תלוי מה מחשיבים כאידאל יופי
אם מתייחסים לסימטריה, יחס הזהב וכו' אז לא
לול
אבל
יש הרבה דברים יפים באנשים
אני נגיד אפילו לא צריכה להדביק פרווה של עכברים בין הגבות כדי ליצור חדגבה! אני מתאימה בול לאידאל
לא
האם אני נראית כמו ברבי/בובת מין?
התשובה היא *לא*.
האם אני נראית כמו בן אדם נורמטיבי?
כן.