יש לי ידיד שפיתחתי רגשות אליו, בימים האחרונים קרה משהו קצת עצוב (לא משהו בנינו, לא חשוב מה) בקיצור שאלתי אותו כזה מה איתו והוא אמר לי כמה פעמים שהוא ממש מעריך ששאלתי אותו את זה ושזה לא מובן מאליו ואחר כך הוא גם הלך לחברה הכי טובה שלי ואמר לה שזה ממש לא מובן מאליו והוא ממש מעריך את זה